Nu kopen. Betaal 30 dagen later met Klarna

0

Welkom bij het Silky Planet klantenportaal

Neem contact met ons op

Contactformulier

We zijn hier om te helpen

Voor vragen over leveringen, retouren, producten of samenwerkingen kun je contact met ons opnemen via de onderstaande contactmogelijkheden.

E-mail naar de klantenservice:

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op support@silkyplanet.nl of via ons contactformulier hieronder.

De gemiddelde verwerkingstijd bedraagt 24 uur tussen 8.00 en 17.00 uur. Mocht er per ongeluk een e-mail over het hoofd worden gezien, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. We zijn ook maar mensen en fouten kunnen gebeuren.

Telefoonondersteuning:

De belangrijkste informatie kunt u ook telefonisch opvragen. WhatsApp is ook direct verbonden met ons klantencentrum voor direct contact:

+49 179 5174971

De Beauty-Tech-revolutie

Wat in 2019 begon met een visie in een appartement in Berlijn, is vandaag een van de snelst groeiende D2C-merken van Europa op het gebied van beautytechnologie: Silky Planet.

De oprichtster, geïnspireerd door een persoonlijk probleem – huidirritaties door agressieve cosmetische behandelingen – stelde zich een merk voor dat dermatologische Hightech-beautyproducten Toegankelijk, Veilig en Effectief maakt. Zonder loze reclames. Zonder beauty-chaos. Alleen echte resultaten – en dat direct vanuit je eigen badkamer.

ALLES BELANGRIJKE

Verzending & levering

Lees meer over verwerkingstijden, levertijden, bestemmingslanden en onze verzendpartners.

Verzendrichtlijnen →

Retouren of ruilen

Als u niet tevreden bent met het product, heeft u 14 dagen de tijd om het terug te geven. Meer informatie vindt u in ons retourbeleid.

Retourvoorwaarden →

FAQ

We hebben geprobeerd de meest gestelde vragen van onze klanten samen te stellen en te beantwoorden.

FAQ →

Korte informatie

FAQ's:

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Onze pakketten worden op werkdagen dagelijks verzonden. De verzending binnen Duitsland duurt doorgaans 2–4 werkdagen, internationaal 3–7 werkdagen. Je ontvangt een trackingnummer per e-mail zodra je pakket onderweg is.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je hebt 14 dagen retourrecht. Stuur ons gewoon een korte mail met je bestelnummer – stuur het naar het adres in onze retourinformatie. Belangrijk: het product mag niet geopend of gebruikt zijn.

Mijn product kwam beschadigd aan – wat nu?

Dat spijt ons! Stuur ons alstublieft een foto van het beschadigde product samen met je bestelnummer. We zorgen zo snel mogelijk voor vervanging of een terugbetaling.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen – is mijn bestelling ontvangen?

Controleer je spamfolder. Als daar niets staat, neem dan gerust contact met ons op met je e-mailadres en de naam waaronder je hebt besteld. We controleren de bestelstatus voor je.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Onze excuses! Stuur ons een foto van het geleverde product en je bestelnummer. We zorgen snel voor een omruiling of de correcte nabezorging.

Hoe werkt de terugbetaling na retour?

Zodra we de retourzending hebben gecontroleerd (ongeopend & ongebruikt), ontvang je je geld binnen 7 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

BEDRIJFSADRES:

Warthestraße 21
Teltow
Brandenburg
14513
Germany

E-Mail:support@silkyplanet.nl
Telefoon: +49 179 5174971